sobota, 30 marca 2013

ŚWIĘTA

Witajcie , obiecałam to jestem :)
już jutro mamy święta jeej jak ten czas szybko mija , w tym roku będą dziwne ale o tym już chyba pisałam ogólnie to dzisiaj byłam sobie rano w kościele poświęcić koszyczek , strasznie żałuje że nie zrobiłam zdjęć... ale mam już etui ! jak zrobi się trochę cieplej to wyjde nareszcie robić zdjęcia i będe tu częściej: ) ale pierwszy raz byłam w domu na święceniu , zawsze to jade do Warszawy przyjeżdżam i albo ide święcić z dziewczynkami albo już one poszły wcześniej , jeej ogólnie to wkurza mnie ta sztuczna atmosfera , mama dająca w każde wolne miejsce zajączki i  inne głupoty i oczywiście 13454665 jedzenia , ale w sumie to to lubie :3 haha ale ogólnie to zdecydowanie wole Wigilie :)
Ogólnie to okazuje się że mecz finały z siatkówki będą w moje urodziny a tak bardzo chce jechać na mecz, oby teraz się udało !
Dobra kończe już bo jutro musze wcześniej wstać a tutaj jeszcze zdjęcia z ostatnich dni z dziewczynkami , kocham was troszkę !:D
niemamzdjecbozepsułamcośgłupiego



WESOŁYCH ŚWIĄT MISIACZKI :* 

piątek, 22 marca 2013

Jedna wielka porażka


Nie piszę tu już  od 2 tygodni , w sumie to jestem na siebie o to zła, zaniedbałam tego bloga ale jakoś nikt tego nie czyta... Co u mnie ? W szkole jak zawsze nudno , tysiąc sprawdzianów , kartkówek i ogólnie , weekendy troszkę ciekawsze , trochę się przez te 2 tygodnie działo :) byle przeżyć te 3 dni i święta , zawsze jakoś odliczam do świat a w tym roku jakos nie :o może dlatego że zawsze jeździmy do cioci do Warszawy a w tym roku do dziadków, ale myśle że przede wszystkim przez pogode , ludzie no masakra jakaś ... a niby mamy od wczoraj wiosne !
W sumie to jestem dzisiaj strasznie zmęczona więc już nie dam rady nic więcej napisać, postaram się tu być częściej i dodać jakąś notke przed świętami :)
ale dobranoc wszystkim (:

tutaj kilka zdjęć z tych tygodni :) 



tutaj dwa zdjęcia z wagarów wczoraj w kochanej podstawówce :)
 pyszne ciastka u nas w szkole
 nie wiem czy wiecie ale mam rybę :D oto ona !



 

piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet

Witajcie :) Dzisiaj mamy dzień kobiet więc jak zawsze dostałam tulipana ;) nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię tulipany i oczywiście dostałam też słodycze...Merci które uwielbiam a ja tu chciałam się odchudzać !
Niestety dzisiaj nie byłam w szkole i nie wiem za bardzo jak wyglądało to co chłopaki przygotowali ale zawody zostawie bez komentarza , ale w sumie zawsze mogło być gorzej :) I oczywiście mecz potem koszykówki gdzie Siarka wygrała !:o Wygraliśmy z drużyną która jest 2 , szok...

dobra dobra a teraz ide spać bo strasznie zmęczona jestem , planów na jutro jeszcze nie ma ale coś się wymyśli ;)

czwartek, 7 marca 2013

Glee

Dzisiaj jak wam obiecałam napiszę coś o serialu Glee ! Glee zaczełam oglądać jakieś 3 lata temu , oglądnełam 3 odcinki jednak jakoś mnie nie wciągneło, kiedyś jak byłam u mojej Julki z Giką oglądałyśmy piosenki w ich wykonaniu i stwierdziłam że zaczne oglądać od początku i teraz gdy już jest 4 sezon to jestem już w 3 sezonie 19 odcinku ( jbc jest 22). No ale dobra o czym to jest ? Na samym początku myślałam że jest to pusty serial dla nastolatek którzy śpiewają jakieś piosenki ale tak NIE JEST ! Po paru odcinkach zmieniłam swoje zdanie. Według mnie jest to serial który pokazuje wspaniale problemy nastolatków w XXI wieku. Przede wszystkim są tu problemy miłosne, ale też problemy i kłótnie w przyjaźni, w rodzinie, brak akceptacji, geje , lesbijki , otyłość, bieda, ciąża ten serial pokazuje te wszystkie problemy ale przede wszystkim pokazuje wielki talent muzyczny :) Ja najbardziej uwielbiam Quinn i Sama znaczy się uwielbiałam ich jak byli razem ale nie są już :( ale w sumie każdego lubie :D A WIĘC POLECAM WSZYSTKIM SERIAL GLEE , NIE ZNIECHECAJCIE SIĘ PO PIERWSZYM ODCINKU bo nie jest zbyt ciekawy ale co odcinek to coraz lepszy ! Przede wszystkim serial pokazuje że warto zawsze walczyć do końca :) POZDRAWIAM JESZCZE MOJĄ GIKE I JULIE Z KTÓRYMI MOGE ROZMAWIAĆ O GLEE CAŁY CZAS :* życzcie powodzenia na zawodach, dobranoc ;)

środa, 6 marca 2013

time

Chciałam wczoraj dodać notkę , była już gotowa ale coś się dziwnie zdjęcia zapisywały ;/ Na samym początku przepraszam że tak rzadko tu piszę ale nie mam czasu... Szkoła , treningi... Ale postaram się coraz częściej :) Czy tylko ja już tak chce wiosne ? Cieszę się że jest ciepło a tu okazuje się że jutro śnieg i zimno :c Dzisiaj chciałam napisać o moim serialu ale chyba jutro napisze jak mi oczywiście czas na to pozwoli :( a teraz zmykam na top model a i tu są takie zdjęcie z dzisiaj bo przez chwilkę mi sie nudziło :D I ZNOWU SIĘ ZDJĘCIA DZIWNIE ZAPISAŁY! :|

piątek, 1 marca 2013

Kwiaty


Witajcie , nareszcie mamy piątek ! Znaczy się koniec piątku ale weekend przed nami , przyda się odpocząć, bo już mam dość szkoły. ODPOCZĄĆ ? sprawdzian z fizyki w poniedziałek... a powiem wam że z fizyka to nie mój ulubiony przedmiot , oj nie...
Dzisiejszy dzień mial wyglądać troszkę inaczej, harlem shake a potem siatke jednak plany się zmieniły i poszłam się spotkać z dziewczynami a potem chłopaki doszli :) Na razie jeszcze nie mogę wychodzić z aparatem gdzieś bo nie mam głupiego etui , znaczy się mam ale za małe :( Więc dzisiaj postanowiłam dodać zdjęcie kwiatów haha :D ale powiem wam że kwiaty to rzecz (?) którą najbardziej lubie fotografować , jak na razie robione obiektywem 18-55 więc ci którzy interesują sie fotografią domyślaja się jak to wyglądało :)








Dodałam tylko 3 bo nie chce was zanudzać takimi zdjęciami, ale powiem wam że patrząc na te kwiaty to jeszcze bardziej chce wiosne :( 
Ostatnie zdjęcie nie wiem czego dodałam , z aparatem musiało być ! :)

 A wy co lubicie najbardziej fotografować ?:)