piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje

Witam was wszystkim, od dzisiaj oficjalnie rozpoczełam wakacje , plany są i mam nadzieje że wszystkie zostaną zrealizowane :) Bardzo dawno tutaj nie pisałam , za co bardzo przepraszam ale niestety w ostatnim miesiącu musiałam poprawić wszystkie oceny żeby wyjść jakoś pod koniec roku. I wyszłam ! Piekny pasek jest :3 Ale również nie pisałam bo nie miałam zdjęć. Jednak postanowiłam , że nie będe tutaj dodawać zdjęcia z aparatu ale rownież z komórki ( trochę słaba jakość) gdyż zależy mi na tym by pisać tu częściej :)
Dzisiejsze zdjęcia które dodam , będą z ogniska klasowego. Szczerze myślałam że na tym ognisku będzie beznadziejnie, jednak myliłam sie :) Było bardzo miło , śmiesznie i  mamy tyle kochanych zdjęć ! Mówcie co chcecie ale zdjęcia to najpiękniejsze pamiątki :3
Na tych wakacjach chce tyle rzeczy zrobić m.in. rozjaśnić włosy, zrobić ściane ze zdjęciami, poczytać książki , pooglądać filmy i skończyć wkońcu glee ale przede wszystkim zalezy mi na tym abym częściej czytała książki o fotografii które są według mnie bardzo ciekawe :)
o 15 umówiłąm się z Wikami , Michałami i Julią i idziemy na pizze a potem nocka u Wiki, jak w tamtyym roku oczywiście ! Także idę właśnie zaczynać oglądać kolejne odcinki glee, UDANYCH WAKACJI ! :)








 MACIE JAKIEŚ PLANY NA WAKACJE ?: )

sobota, 8 czerwca 2013

:(

Nie pisałam bo zapomniałam , poważnie , przepraszam. Mamy niedziele , ide zaraz spać bo rano pójde do kościoła a potem od 12 do 20 nauka . Musze poprawić jeszcze tyle przedmiotów, jest tak ciężko , myślałam że będzie łatwiej ehh . Dzisiaj popołudniu poszłam oglądać jak tańcza 3 klasy poloneza , fajnie im to wyszło , tak sobie myśle że ja za rok jeej , tzn nie chce tańczyć i raczej nie będe chyba że mi pani będzie kazać...
 Ale według mnie poloneza powinno się tańczyć tylko na zakończenie liceum , ogólnie to bez sensu wszystko jest... Ada  i jej poglądy <ok>
Wczoraj zaczełam czytać aska pewnego chłopaka , pisze on tak mądrze , jego odpowiedzi dają mi dużo do myślenia :)

dobra koniec tych refleksji , dobranoc wszystkim :)


II DZIEŃ WYCIECZKI DO POZNANIA , GNIEZNO- LEDNICA , TO JUŻ TYDZIEŃ , TĘSKNIE <3










poniedziałek, 3 czerwca 2013

Poznaań !

Na samym początku chce napisać , że pamiętam o blogu cały czas ! Niestety nie pisałam aż 2 tygodnie , bo cierpie na  brak czasu , jak wiecie sezon na poprawianie ocen się zaczął , a mi bardzo zależy na pasku , ale również nie pisałam bo nie miałam zdjęć :( Ale już mam , gdyż byłam na wycieczce w Poznaniu i własnie chciałabym wam dzisiaj o niej opowiedzieć :)
Sam początek wycieczki nie był może za fajny ale szczerze może to i lepiej to co się stało :) 8 godzin jazdy w autobusie , nie przespana noc , chyba spałam z 30 min...
No i jesteśmy w Poznaniu ! Poznań to takie piękne miasto , serioo chyba się tam przeprowadze, wszystko jest tam takie piękne :3 Przyjechaliśmy do hotelu , niestety musieliśmy czekać trochę na pokoje , wszyscy już mieli oproćz nas trzech , no supeer, okazało się że pani jakos źle przeliczyła... a może i to dobrze , bo miałyśmy najlepszy pokój :3 jedyne z łazienka, zajebiście :) Poszliśmy na śniadanie a potem zwiedzanie Poznania , na początku słuchałam Pana i ogólnie mówił ciekawie , jednak potem zasypiałam ,  5 godzin chodzenie z przewodnikiem ? no powiem wam że trochę za długo... Po 5 godzinach chyba był obiad :D którego oczywiście Ada nie zjadła, bo mi nie smakował , nic nowego w sumie ;) pojechaliśmy później nad jezioro , byliśmy na kolejce górskiej na której było bardzo fajnie a potem spacerowaliśmy :) Wieczorkiem była kolacja a po kolacji galeria, nei kupiłam tego co chciałam no ale trudno , nie poszłam do starbucksa bo był już zamknięty , wkurzyłam się... Potem w hotelu miałyśmy z dziewczynami taką głupawke haha szkoda gadać :) no i poszłyśmy spać, od razu poszłyśmy spać , aż dziwne bo zawsze to gadamy długo ale  byłyśmy strasznie padnięte :(  W sobote obudzili nas o 6 :/ , zjadłyśmy śniadanie i pojechaliśmy do Gniezna , byliśmy w katedrze ale krótko , potem pochodziliśmy po rynku , muzeum i potem Lednica <3  jeej w Lednicy było cudownie , ta amtosfera , to śpiewanie , to tańczenie , ci ludzie , free hugs <3 ZA ROK POWTÓRKA <3 !! wyjechaliśmy o 2 więc w Tbg byliśmy tak o 10 rano , cała niedziele spałam , dzisiaj w szkole nie byłam więc dobrze jest :))
Dobra teraz dodam kilka zdjęć z pierwszego dnia ! :)
















WARTO JECHAĆ NA LEDNICE I DO POZNANIA SERIO, POLECAM ! :)