Posiedziałam tam , pograłam w siatke , badmintona , pojadłam haha :3 i jakoś zleciało , potem się jeszcze trochę ponudziłam i wróciłam do domku po 19. Stęskniłam się za moją Madzia tzn nie widizałyśmy się tylko 3 dni ale musiałam z nia pogadać pilnie :)
i tak jakoś zleciało, teraz standardowo glee a jutro ? No właśnie, znak zapytania ....
haha kwiatki zawsze spoko ale nie miałam czemu robić zdjęcie , ale chociaz tak wiosennie :3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz