poniedziałek, 20 maja 2013

Gika

Witajcie, nie miałam czasu wcześniej tu wpasć , ponieważ na weekendzie była u mnie rodzina :) Postanowiłam że opowiem wam dzisiaj o piątku , gdyż był to bardzo udany dzień i zdjęcie które dodam pod wpisem właśnie będą z tego dnia :) Początek dnia zostawie bez komentarza, jest gorzej - tyle wam powiem, nie ważne.. po południu poszłam z Giką do parku , ponieważ od dawna prosiła mnie abym porobiła jej jakieś zdjęcia więc wziełam ze sobą aparat- zdjęcia jak najbardziej na tak ! Potem poszłyśmy na lody na nasz plac czerwony :D jakoś nam szybko to zleciało ,to wszystko i byłam pod blokiem po 19. Pod blokiem jak zawsze bardzo miło, kosz ,siatka, rozmowy, sklep  i spacerek :)
W sobote rano byłam na wycieczce rowerowej ze szkoły , wokół jeziora , myślałam że nie dam rady a tu wręcz przeciwnie , szło mi całkiem nieźle :3 Popołudniu spotkanie do bierzmowania i rodzina i tak do niedzieli z nimi :)


a tu proszę , kilka zdjęć :) 






przepraszam Gika że dodaje twoje zdjęcie ale wyszłaś tu pięknie , może jakość nie powala ale Ty tak :) <jamiła :O >  Jest was coraz więcej , dziękuje bardzo mi miło :) ! Ostatnio ktoś mi skomentował że pisze nie gramatycznie, wiem wiem ale zawsze jak pisze notke to się śpiesze i jakoś nigdy nie czytam to co napisałam , postaram się pisac bardziej zrozumiale, dobranoc ;) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz