piątek, 26 kwietnia 2013

Sesja

Siemka, wiem że na bloga wchodzę już pod koniec dnia ale jakoś nie mam czasu siły i ochoty. Dzisiaj tak szybko . dzień w szkole do dupy , trochę pozamulałam w domku i te sprawy ale cały czas mówie sobie że dam rade, wróciłam i o 15 z Barankiem i Wiką poszłysmy dmuchac balony na ślub cioci Baranka, moje policzki masakra :( potem Baranek do spowiedzi a my z Wika poszłyśmy na spaceer , no moje nogi nie wytrzymują :( Baranek doszedł do nas potem i poszłam im zrobić zdęcia , śmiesznie było :) potem chwile mc i wrociłam pod blok :D jednak po 21 poszłam do domu bo mnie strasznie brzuch bolał . Teraz ide spać, brzuch mnie już nie boli tylko nooooogi dalej :( Na jutro planów nie ma - spontan najlepszy ;)






 strasznie lubie to zdjęcie :3 

czwartek, 25 kwietnia 2013

Rzeszów

siemka , dzisiaj jak wiecie byłam w Rzeszowie ! Wyjazd ? UDANY jak najbardziej ;) my światowe z samego rano tzn przed 9 miałyśmy szynobus , weszłyśmy no i pojechałyśmy :) przyznam się że szynobusem jechałąm pierwszy raz w życiu , ale bardzo fajnie się jechało ;) po godzinie byłyśmy już w Rzeszowie , do galerii trafiłyśmy bez problemu no więc czas zacząć shopping ! haha chodziłyśmy tak sobie po sklepach około 4 godzin , może i nie kupiłam to co miałam kupić ale jestem zadowolona :) I jesteśmy sobie z Madzią w jednym sklepiej , chce już kupić koszule , stoje przy kasie nagle patrze , nie mam portfela :o Jakbyście widzieli moją mine haha ale poważnie byłam załamana i przestraszona, patrze jeszcze raz nie ma ! a wcześniej nic nie kupowałam oprócz lodów w Grycanie, to wiedziałam że tam są , wchodze nie ma ! porażka jakaś , nie wiedziałam gdzie szukać , byłyśmy w tylu sklepach , poszłam do croppa bo Madzia przymierzała tam strój w sumie w zarze i innych sklepach też idziemy tam NIE MA ! pomyślałam że zapytam się pani może widziała, pytamy się a ona mówi że mówił ochroniarz czy ktoś tam że znaleźli , my pytamy się gdzie są ochraniarze powiedziały nam , to my lecimy no hahaha idziemy tam , mówie grzecznie że zgubiłam portfel , czy nie widzieli a oni że jest w Grycanie hahahha biegne do Grycanu i tam był , wystarczyło się zapytać haha , ale trochę się bałam bo kasy miałam troszkę tam...
po tym wszystkim zgłodniałyśmy i postanowiłyśmy że zjemy coś w kfc zazwyczaj z Madzią w subway jemy ale byłyśmy głodne, haha no włąśnie dawno się tak nie najadłam haha , połowe nei zjadłyśmy porażka :D
i jakoś czas nam minął szybko bo musiałyśmy już wracać, oczywiśćie po drodze nie wiedziałyśmy gdzie jest kasa i wgl weszłybyśmy do złego pociągu ale co tam :D
szcześliwe , zdrowe i pełne wrażen wróciłyśmy do domku :) jutro musze wstać do szkoły a mi się straaaaaaasznie nie chce no :(



beka z tego zdjęcia troszkę haha :D 

środa, 24 kwietnia 2013

Ciekawa środa

Hej , dzisiaj tak na szybko tu piszę bo zaraz musze isć spać bo jutro trzeba wcześnie spać :) Dobrze że te testy się skończyły, za rok się przygotuje na nie , muszę ! Dzisiaj w sumie bardzo fajny dzień, po testach poszłam na angielski a potem o 18 pojechałam moim nowym rowerem ! no właśnie , rodzice mi kupili rower , tzn mamy i mój ... Pojechałyśmy z dziewczynami do parku , spotkania itp a potem do mc tzn wgl nie wchodziłyśmy :D chłopaki jak nas zobaczyli to nam zabrali rower i jakoś znikli na chwile więc poszłyśmy tam dalej no i siedziałyśmy, smiałyśmy się i śpiewałyśmy no i potem chłopaki przyjechali i pojechaliśmy tak przez miasto trochę i wgl boże jak ja pisze, jakbym miała 1 z polskiego no ale zmęczona jestem :C
ale przede wszystkim chce napisać o tym że skończyłam 6 weidera, kurde no ! jestem z siebie PIERWSZY raz dumna , 42 dni robienia , może nie ma jakiś super efektów tzn widzę że mam twardy brzuch i chyba mniejszy ale sama motywacja i że coś zrobiłam do końca mnie uszczęśliwia , jeżeli ktoś teraz mówi ale nic ci to nie dało to kurde zabiej serio , jak jest ktoś taki cwany to niech sam zrobi , nie jest łatwo uwierzcie mi ...
teraz długa przerwa i może zaczne biegać ? ;) nieeee wiem ;d



poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Męczący poniedziałek

Witajcie, ten poniedziałek był trochę męczący ... tzn zaraz się kończy haha ! Ogólnie sam fakt że od 8 do 14;25 w szkole mnie przeraża , jeden sprawdzian i lekcje typu matma, biologia, fizyka, niemiecki itp grrrrrr...
wytrwałam do tej 14;25 dziś w sumie w szkole też śmiesznie było, agresywny Michał, bicie, beka na historii, czasem z Gleń mamy takie głupawki że szkoda gadać :D Wróciłam sobie ze szkoły po 15 , odpoczełam , zjadłam no i 2 serie 6 weidera, ohh nie lubie ale 2 dni jeszcze ! 2 dni ! jestem z siebie dumna, serio. Coś spróbowałam pouczyć się matmy ale średnio mi to wyszło no i wyszłam na dwór z miśkami ! Dzisaj poczułam wakacje, kocham nasze zorganizowanie , umówiliśmy się na 18 , spotkaliśmy się wszyscy wspólnie przed 18 haha ! Poszliśmy na orlika i graliśmy w siatke i kosza, ziemniak itp jeej stęskniłam się za tym , serio ! Minęły te dwie godzinki, chwile posiedziałam pod blokiem i poszłam do domku, kolacja, skończyłam 6, serial i teraz przed komputer, trochę spiny ...
W czwartek może Rzeszów oo tak !
Jutro piszemy próbne z matmy , TYLKO nasza szkołą, zajebiście


Nie mam zdjęć więc macie jakieś stare na którym Ada "uczy się" matmy ;)

 

 

sobota, 20 kwietnia 2013

BOŻEEEE <3 mistrzem Polski jest SOVIA <3 dziękujemy ! Chłopaki jesteście najlepsi ! Mecz był ? Dziwny o tak , pierwszy set wygrany "fuksem", 2 zostawie bez komentarza a 3 i 4 piękne ! Resovia wtedy tak naprawdę się obudziła i pokazała jak naprawdę gra ! Wywiady są prze kochane <3 Bartman co wbiega jak wywiad z Alkiem, albo jak Igła mówi że ten medal to dla jego synka i żony jeeeej :D
A teraz spadam na glee , dobranoooc ;)





+Lotman się nareszcie uśmiechnął
+jestem załamana że Zibi odchodiz , oby to się zmieniło
+ nienawidze Fontelesa :D


piątek, 19 kwietnia 2013

Mecz

Jak wiecie w sobote byłam na meczu ! Chciałam napisać w sobote notke ale byłam strasznie zmęczona to pomyślałam że napisze w niedziele ale komputer mi się zepsuł i tak do środy nie miałam komputera a potem nauka i jakoś to wszystko zleciało że mamy piątek !
Ale dobra...
Jeej było tak cudownie, niesamowicie ! W Rzeszowie byliśmy przed 12 juz a mecz zaczynał się o 13 , jak przyjechaliśmy i gdy czekali moi rodzice na bilety wujka to akurat przyjechali siatkarze z Zaksy haha wiec mam zdjęcia jak wysiadają z autobusy ! Weszłyśmy z Madzią o 12 , czas nam minął strasznie szybko, wszystko to w telewizji wydaje się takie wielkie a tak naprawdę to było nie duże , w hali podpromie nie byłam pierwszy raz bo miałam przyjemność pójść kiedyś bardzo dawno na mecz kobiet ale już nie pamietam jak było :D
Przyszli siatkarze, ich rozgrzewka w sumie niczym się nie różni od tej co mam na treningu albo jednak różni się bo oni wgl nei rozmawiają i się rozgrzewają a my gaaaadamy haha :d
Oczywiście ataki, bloki, krótka , odbijanie w parze, zagrywka, jeej to było cudowne jak każdy sobie cwiczył atak a Igła z boku ćwiczył odbiór ( oczywiście Igła nie moze atakować bo jest libero). O równej 13 się zaczeło jeeej, ludzi było strasznie strasznie dużo ! Wgl nie było ciszy , ja cały czas się darłam no i dzięki temu wygrali ! 3 piękne sety DZIĘKUJEMY ! jednak w niedziele nie było już tak super bo przegrali 3;0
ehh no ale jutro wygrają , strasznie mnie wkurzjaą ludzie którzy mówią że w Kędzierzynie przegrają bo nie u siebie...
Jednak po wygranym meczu poszłyśmy robić sobie zdjęcia z siatkarzami , zdjęcia dodam pod notką jeszcze do tego mam autograf Perłowskiego i proszę was nie mam z najlepszym , najwspanialszym Zbyszkiem ! Byłam tak wkurzona bo stałam obok niego , teraz iwem że następnym razem trzeba się bardziej pchać...
Chłopaki już kończą sezon, okaże się kto jest mistrzem ! Mam nadzieje że SOVIA !
W następnym sezonie mam nadzieje że mi się uda na więcej meczach byc , jednak zainteresowanie biletami są coraz większe...
Konczę już bo umówiłam się z dziewczynami ale powiem wam tylko że warto jeździć na te mecze, atmosfera jest cudowna, ci kibice i ich szczęście jak nasi wygrywają, zobaczenie na żywo jak grają chłopaki i zobaczenie ich samych hihih

zdjęcia robione taty aparatem więc taka dziwna jakość...











 

piątek, 12 kwietnia 2013

Sport

W dzisiejszej notce chciałam wam opowiedzieć o sporcie :) Nie wiem skąd pomysł na to ale nie mam zdjęć aktualnie a chce coś tu napisać. Sport? co by było gdyby go nie było ? Połowa ludzi by zanudziło się na śmierć , ważyło 132435 kg i świat by był nudniejszy, bo to on daje nam wiele emocji ! ale zaczne od najpiękniejszego sportu : SIATKÓWKA !
ojej , siatkówke uwielbiam od zawsze, serio , od małego lubiłam grać w "ziemniaka" no właśnie od zawsze uważałam że to piękny sport a trenuje go od roku , no i można powiedzieć że to jeden z  błędów w moim życiu , wiem dobrze że już teraz nic nie osiągne, chodze na treningi 3 razy w tygodniu żeby się poruszać i uwielbiam grać , nie wiem jakbym grała gdybym trenowała od 4 klasy ( jak połowa dziewczyn) lepiej ? zdecydowanie , przede wszystkim umiałabym serwować ! to coś co najbardziej nie lubie , odbierać lubie , atakowac też ale serwować nienawidze i nie umiem :/ !
Jeżeli chodzi o oglądanie siatkówki to kocham ! Od zawsze kibicuje resovii ! Bardziej tak w tym sezonie ale zawsze jak były mecze to oglądałam z tatą i kibicowałam , po prostu chłopaki pokazują że walczą do końca ,że im zalezy ! dają z siebie wszystko , najlepszy siatkarz w resovii ? Oczywiście że Bartman , gdy widze jak on się patrzy na piłkę jak serwuje albo jego ataki, blok no po prostu według mnie jest wzorem do naśladowania :) ale również uwielbiam Nowakowskiego, Kłosa, Dobrowolskiego ,Lukasa , Jochena  Igłe i Lotmana który  na meczu półfinałowym j grał mistrzowsko ! :) oprócz zawodników z resovii to z naszej reprezentacji uwielbiam Bartka Kurka który  gra najlepiej chyba :)
Jeżeli chodzi o siatkówke to tyle w sumie , znaczy się mogłabym serio długo pisać o tym sporcie ale jutro musze wstać bo ? JADE NA FINAŁY RESOVII ! Jestem taka szczęśliwa, ogólnie to nasza polska reprezentacja jest bardzo dobra i powiem wam że siatkówka nie jest łatwym sportem , bez treningów nic nie osiągniesz :)


O innych sportach co mogę napisać ? koszykówke w sumie grać nie umiem ale lubie bardzo , szybko się mecze( moja kondycja to porażka) ale mam zeza trochę bo nie mogę sobie trafić hahah :D Ogólnie to chodzę na pewno raz w miesiącu na mecze koszykówki , naszej kochanej Siarki , której bardzo kibicuje <3 
ale często przegrywają :D
w ręczną grac nie umiem , nie znam zasad , też mam zeza ale lubie oglądać i przeżywam
w nogę to taka kaleka jestem hahahaha a oglądąc to lubie jak  gra BARCA <3 której z całego serduszka kibicuje i nasza polska reprezentacja której gry nie skomentuje...
ogólnie to lubie uprawiać sport i go oglądać :)


 

od poniedziałku zaczynam sie uczyć, dobranoc ;)


wtorek, 9 kwietnia 2013

Urodzinowo

ale ze mnie hot 15 haha nie no wczoraj jak wiecie miałam urodziny, jak było ? WSPANIALE :) Na samym początku w szkole wszyscy mili, składają życzenia i ogólnie :) Poźniej wróciłam do domku , 6 weidera i umówiłam sie z Julią i Wika na mieście , troszkę musiałam na nie czekać no ale przychodzą z balonami i na cały głos śpiewają sto lat hahaha no szkoda że tego nikt nie nagrał , poszłyśmy do motycze i moje dziewczynki przygotowały dla mnie wspaniały filmik , jej aż sie wzruszyłam :D posiedziałyśmy , zjadłyśmy i wróciłam do domu , wchodzę do domu , patrze o drzwi w pokoju zamknięte ? jak zawsze są otwarte , wiedziałam że coś nie tak... otwieram a tam Wika , Madzia i Baranek ! Jeeej jaka niespodzianka , śpiewają mi sto lat z tortem ! haha no powiem wam że pięknie ! potem prezenty haha i teraz w całym pokoju mam balony ehh... :/ posiedziały, pośmiałyśmy się , oglądałyśmy mecz i jakoś czas szybko minął :(
i wieczór życzenia , życzenia, życzenia tzn odpisywanie na nie :D
Ten dzien tak szybko minął a był tak piękny ! Mam wspaniałe przyjaciółki i mam nadzieje że za pare lat będizmey mieć dalej taki kontakt, dzisiaj to wgl nie mieliśmy lekcji bo przedstawienie, śmieeeeeesznie ale zostawie bez komentarza...

Dobranoc :)



 cały pokój w tym :(
 książka o fotografii, bardzo ciekawa :)
 lampiony -piątek :)

I KANGUREK ! moja miłośc haha uwielbiam kangury ;)

sobota, 6 kwietnia 2013

Milutka sobota

Cześć , obiecuje więc jestem :) Dzisiejszy dzień bardzo udany :D Na początku plany były inne ale troszkę się zmieniły , przez co nie odzywałam się do mamy przez połowe dnia ...
no ale rano i po popołudnie to  jak zawsze w sobote ogarnełam pokój , uczyłam sie, seriale itp a tak po 17 przyszły do mnie dziewczynki :) Iga, Baranek i Madzia
Było mega, jak zawsze śmiałyśmy się , omegle, pizza, x factor i focie :) Ogólnie to teraz szukamy koloni , jej tego jest tak dużo w sumie ale nie wiadomo co :(
Jutro przychodzi rodzina , bo w poniedziałek urodziny a no i oczywiście jutro pierwszy mecz Resovii ! Dobra a teraz zmykam na glee , dobranoc :)
Macie kilka zdjec ! :)









piątek, 5 kwietnia 2013

Święta , święta i po świętach ...

Witajcie :) Przede wszystkim chciałam podziękować mojej Gleń za to że zmieniła mi szablon , ten jest zdecydowanie lepszy , dziękuje :*
Jak tam po świętach ? Ja wyczuwam 123546 kg więcej ale tak to było bardzo bardzo fajnie, śmiesznie :) w szkole jak na razie te 3 dni były takie na luzie , nie było wgl nauki , jednak od poniedziałku się zacznie i 2 tygodnie i znowu wolne czy tylko ja jak przychodzimy do szkoły to odliczam już do kolejnego wolnego? haha
Jak na razie w tym półroczu nic się nie ucze , NIC , a przydałoby się chyba :c
W  niedziele pierwszy mecz Resovii - zaczynamy finały ! Proszę proszę wygrajcie ! a w sobote jade na mecz, jeej tak się cieszę , już się nie mogę doczekać ! :)
Ogólnie to w poniedziałek moje urodziny , hot 15 ze mnie będzie hahaha
Ostatnio z Madzią założyłyśmy tumblra , jak na razie cały czas robimy jakieś zmiany ale jak będzie już wszystko dobrze to wam podam link tutaj :)
a teraz kilka zdjęć z ostatnich dni ;)





Miłego dnia :)